Külastused

Tuesday, May 8, 2012

Tere taas, üle väga väga väga..... VÄGA pika aja :)

Mu siirad vabandused lähevad kõigile, kes päevast päeva seda blogi on lugenud ja järsku avastanud selle täiesti tühjana. Oma uues elus olen avastanud lihtsalt nii palju asju, ja nende kõigiga tahaks korraga tegeleda. Kahjuks aga ei ole ette nähtud, et füüsilist keha jaguks kahte või isegi kolme kohta. Võimaluse korral aga oleksime juba kõik oma unistused teostanud ja istuksime nüüd mõnusa muigega mugavas tugitoolis. Jalg visatud üle põlve ja lugedes endale meelepärast raamatut. 

Selle viimase olen mina aga endale eesmärgiks võtnud. Tahan istuda tugitoolis ja lugeda raamatut, teades et olen oma unistused teostanud ja surres jätan endast maailma maha natukese paremana. See peaks olema tegelikult meie kõigi, inimeste eesmärk. Püüelda parema tuleviku poole ja proovida muuta maailma iga päev natukene. Ei ole vaja meeletuid pingutusi, piisab lihtsalt sellest kui iga päev mõtled ja võimaluse korral teed midagi head. 

Võtke aega, et kuulata seda laulu ja mõelge hoolega, millal tegite teie midagi head ja kas ka teist jääb maha maailm natukese paremana. Parima enesetunde saladus peitubki tegelikult siin sõnades ;)


 Mina aga loodan muuta maailma läbi oma ande. Ma tean seda, sest näen kuidas Trinity silmad alati särama löövad kui olen talle uue printsessi joonistanud või mõne muu ilusa pildi. Need joonistused on alguses minu kingitus maailmale. Kuid samas on need ka mu pika teekonna algus. Teekond, mille lõpp-punkt on mägede tipus :) Olen teadlik, et mida kõrgemale ronid, seda valusam on kukkumine, aga millegipärast olen saavutanud siin saarel elades mingisuguse imepärase meelerahu ja enesekindluse, mis ei lase mul üldse sellist varianti isegi kaaluda. Samas isegi kui see peaks juhtuma siis tean et olen juba suutnud nii palju inimesi õnnelikuks teha, et see annab mulle jõudu püsti tõusta ja edasi minna.

Väga suurt rolli on mänginud minu muutumises ka ümbritsevad inimesed. Tove ja Axel on lihtsalt ainulaadsed inimesed. Nii siirastest ja heasüdamlikest inimestest ümbritsetuna ei saa paha tuju ja meelerahutus sind üldse häirima tullagi. 
Alati kui joonistan midagi uut ja neile oma tööd näitan, siis kiidavad nad mu võimekust taevani ja süstivad minusse kindlust, et minust saab veel suur kunstnik ja inimesed hakkavad mu töid armastama ja ka endale kodu kaunistuseks soovima. Selline suhtumine lihtsalt ei saagi teistmoodi mõjuda. :)

Tean et lootsite lugeda siit minu tegemistest ja toimetustest, aga selle jätan ma järgmiseks korraks. Ma lihtsalt tundsin et pean selle kõik mis mu sees toimub endast välja kirjutama (kuigi joonistused peegeldavad seda samamoodi). :)

Ja nüüd kõik ruttu-ruttu maailma muutma! ;)



No comments:

Post a Comment